Lördag

idag har jag skrivit önskelista! :)
blev ganska lång, men erhm, bättre att ge många alternativ ;)

 





som är:
hovfett ifrån eskardon, som jag fattat det med blåbärslukt, amigo 200 g täcke, vinterstövlar ifrån Hööks, Göteborg Horse Show, regnländtäcke ifrån Hööks (rea ;) ) Pfiff Flex stigbygel, back on track vantar och strumpor, ridhjälm Just Togs, lerborste, en helårspremeration på Equipage till både mig och mammi samt festivalbiljetter!
är nöjd för att jag äntligen orkade skriva ihop den haha :D


idag fick jag och mamma ta in hästarna redan vid 3, de frös vill jag säga!
hemskt väder har det varit idag verkligen, hoppas att det är bättre imorgon!

ikväll sitter jag och tittar på sändningarna ifrån Stockholm International Horse Show, pluggar
och dricker te! :) hoppas ni har det mysigt :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0