Dålig uppdatering

Jag veeeeet. Nu har jag fallit tillbaka litegrann, det har varit helt tomt här och besökarna sjunkit med det! Mitt eget fel :) men har inte hänt något i veckan knappt. Fiffi har tagit det lugnt pga av att hon inte var så fräsch i tisdags. Däremot red jag henne lite idag och hon kändes fin :D stel dock men helt förståeligt. Annars har det bara varit pluggpluggplugg.... Och är fortfarnas. Nu är det svenska som gäller och imorgon nöjt det ett rejält rycknmed historieboken. Och då ska jag försöka mig på ett inlägg med bilder ifrån datorn! Bloggar från mobilen och går inte med bilder då :( jag har inte klutat ut hur man gör än iallafall xD kommer väl! Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig blogg:D <3

2011-03-25 @ 20:55:03
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Anmäl dig gärna till veckans blogg som är uppe nu! :)

2011-03-25 @ 22:27:45
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0