plugggggaaaaaaaaaaaaaaaaaa

är så trött så att hela rummet snurrar.. men nej, än kan jag inte gå och lägga mig. måste läsa klart en uppsats som jag ska ha som källa till min uppsats, supermycket bra står det i den. så är planen att jag skriva klart min resultatdel imorgon, vilket jag hoppas håller! sen ska vi se om jag har samlat tillräckligt med tankar för att börja med diskussionen på söndag, annars pluggar vi inför gympaprovet och funderar ett par dagar till. meningen var ju att jag skulle vara stalleldig på tisdag, men då är det träning och det är vi i stort behov av. ska baka till kalssen då, får se hur jag löser detta. eventuellt får jag ta ledigt någon annan dag för att enbart plugga ihäl mig.. är så arg att jag inte började tidigare med den jävla hemtentan. har ju haft hur mycket tid som helst... såklart så är jag sjuk med (har åkt på influensa -.- dock går det åt rätt håll nu)  och vi håller på att flytta. Allt på en jävla gång! åh, blir tokig snart! längtar till jag är klar med allt, alltså ska jag jobba galet nu i veckan så jag kanske hinner få någon ledig tid nästa helg... inte denna iallafall!

just nu har jag lite panik som ni kanske märket, men kan vara att jag har varit vaken i ganska många timmar!
hoppas det är bättre imorgon. ibland hade det varit skönt om man inte satsade på MVG i allt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0